vineri, 3 octombrie 2014

Astept si eu sugestii de voi

         Sunt foarte curios daca in Bucuresti as putea sa gasesc o firma de traduceri autorizate care chiar stie ce face si sa nu aiba preturi exorbitant de mari...Un prieten mi-a recomandat sa apelez la serviciile oferite de Translatio, insa dupa ce le-am consultat ofertele mi-am dat seama ca au niste preturi destul de piperate. Am vazut ca sunt zeci de firme in Bucuresti care ofera astfel de servicii dar nu stiu la care sa ma opresc. As vrea sa lucrez cu o firma de incredere unde sa am garantia 100% ca fisierele sunt traduse ca la carte.
         Am citit destul de multe review-uri pe internet de la persoane care au avut de-a face cu firme de traduceri care faceau traduceri doar ca se afle in treaba si sincer nu vreau sa am parte de asa ceva. Vreau sa gasesc o firma serioasa cu care sa fac o colaborare pe termen lung din care sa castige ambele parti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu